SUC søsætter nyt tilbud til virksomhederne

SUC har kontorer i samme bygning som firmaet Sea Mech.

SUC søsætter nyt tilbud til virksomhederne

8. april 2011 - kl. 8:22 - af

Skagen Uddannelses- og Udviklingscenter søsætter et nyt og spændende tilbud til virksomhederne i Skagen og omegn.

Eva Østergaard fra SUC udtaler:

”I takt med at det administrative pres på virksomhederne hele tiden vokser og der samtidig stilles større og større krav til virksomhedens konkurrenceevne og fleksibilitet er det nødvendigt at have en administration der fungerer optimalt. De nye skærpede regler indenfor supplerende dagpenge har desuden gjort, at mange mindre virksomheder der har brug for en bogholder et mindre antal timer om ugen, får sværere og sværere ved at skaffe én der er villig til at påtage sig et job på få timer om ugen”

Tanken bag den nye administrationsservice er, at den er så fleksibel, at den kan tilpasses den enkelte virksomheds behov. Det kan være den lille enkeltmandsvirksomhed der har brug for en bogholder to timer om ugen til det daglige regnskab, moms og fakturering eller det kan være den lidt større virksomhed, der har brug for at få løftet specifikke opgaver, som man enten ikke har tid til eller mangler kompetencer til.

Eva Østergaard: ”Vi kan løse opgaven med meget kort varsel og forestiller os at udover en fast kundekreds, kan virksomhederne også bruge os når de løber ind i problemer på grund af sygdom, ferie, barsel eller øget ordretilgang. Vores kompetencer dækker alt indenfor administration, bogholderi og regnskab – lige fra det daglige bogholderi til likviditetsstyring, budgetter og udarbejdelse af perioderegnskaber. Opgaverne kan løses enten hos virksomheden eller på vores kontor, alt efter hvad der er mest hensigtsmæssigt for kunden. Ligeledes tilbyder vi oplæring i både edb-bogføring og alle andre administrative opgaver ”

”Et andet spændende område vi beskæftiger os med, er en optimering af en bestående administration. Vi ved, at mange virksomheder oplever nogle daglige udfordringer i form af interne forretningsgange der enten ikke rigtig fungerer eller ikke er optimalt opbygget. Dette rammer virksomhederne hårdt på pengekassen i form af langsom eller manglende fakturering af timeforbrug og materialer, manglende refusioner, unødvendige renteudgifter, ikke-eksisterende udgiftskontrol og et stort ressourcespild fordi man har fat i det samme bilag alt for mange gange. Vi kan hjælpe virksomheden med selv at tage de kritiske briller på og kigge deres administration og forretningsgange efter i sømmene”, slutter Eva Østergaard

De mange fordele er åbenlyse for virksomhederne;

De betaler kun for det reelle timeforbrug og har derved ingen udgifter til feriepenge, pension, sygdom og andre sociale forpligtelser. De får den hjælp de har behov for – når de har behov for den. Der frigøres tid og ro til andre opgaver, når man ved, at administrationen fungerer optimalt.

Skagen Uddannelses- og Udviklingscenter kan kontaktes på tlf 51 59 81 00 eller på info@sucska.dk

Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'SUC søsætter nyt tilbud til virksomhederne' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2007-2024 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger