Der er noget i luftenâŠ.
7. december 2014 - kl. 9:32 - af Michael Egelund (WebRedaktĂžr)
Juletidens sange og salmer er ikke overraskende emnet for sÊsonens sidste SangCafé i Sognehuset, som finder sted onsdag den 10. december kl 19.30.
Organist Ian Heilmann vil indledningsvis bringe os i den rette stemning med lidt julemusik fra det gamle Demant-orgel. Julen er jo noget af det mest traditionsrige vi har og vi skal selvfĂžlgelig synge meget âkendt stofâ. Lidt fornyelse mĂ„ der imidlertid ogsĂ„ vĂŠre plads til â sĂ„ mĂžd endelig op, mĂ„ske fĂ„r du i aftenens lĂžb en ny jule-favorit! Der vil denne aften vĂŠre akkompagnement bĂ„de fra flyglet â og fra orglet. Undervejs er der en pause med mulighed for en forfriskning og en hyggesnak. Vi slutter kl 21.
Alle er velkomne, forhÄndstilmelding er ikke nÞdvendig og der er fri entré.








Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Der er noget i luftenâŠ.' til en bekendt