Der er noget i luften
.

Der er noget i luften
.

7. december 2014 - kl. 9:32 - af

Juletidens sange og salmer er ikke overraskende emnet for sÊsonens sidste SangCafé i Sognehuset, som finder sted onsdag den 10. december kl 19.30.

Organist Ian Heilmann vil indledningsvis bringe os i den rette stemning med lidt julemusik fra det gamle Demant-orgel. Julen er jo noget af det mest traditionsrige vi har og vi skal selvfĂžlgelig synge meget ’kendt stof’. Lidt fornyelse mĂ„ der imidlertid ogsĂ„ vĂŠre plads til – sĂ„ mĂžd endelig op, mĂ„ske fĂ„r du i aftenens lĂžb en ny jule-favorit! Der vil denne aften vĂŠre akkompagnement bĂ„de fra flyglet – og fra orglet. Undervejs er der en pause med mulighed for en forfriskning og en hyggesnak. Vi slutter kl 21.

Alle er velkomne, forhÄndstilmelding er ikke nÞdvendig og der er fri entré.

Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Der er noget i luften
.' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2007-2026 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger