Spirituspåvirket bilist kørte ind i elskab

Spirituspåvirket bilist kørte ind i elskab

16. maj 2026 - kl. 7:23 - af

Onsdag aften den 13. maj rykkede en patrulje fra Nordjyllands Politi ud til Skagen, efter at en mandlig bilist var kørt ind i et elskab. Det var vidner på stedet, der kontaktede politiet efter uheldet.

Bilisten slap heldigvis uskadt fra påkørslen, men politiet mistænkte hurtigt, at han var påvirket af alkohol. En alkometertest viste en promille på 1,9.

Manden blev derfor sigtet og anholdt, hvorefter han blev taget med til politistationen i Frederikshavn. Her fik han udtaget en blodprøve, som skal indgå som bevis i sagen.

Den mandlige bilist nægtede umiddelbart forholdet.

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer
Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Spirituspåvirket bilist kørte ind i elskab' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2007-2026 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger