
Strandkunst !
15. september 2012 - kl. 13:44 - af Michael Egelund (WebRedaktĂžr)
Avisen har modtaget dette foto fra Rikke Kromann. Det er taget i sÞndags pÄ stranden mellem Kandestederne og Tversted.
Rikke skrev sÄdan her til os:
” TĂŠnkte I mĂ„ske kan bruge det. Det ser lidt vildt ud, med en masse lian-agtige stammer der er groet fast pĂ„ trĂŠet”.
Fra Redaktionen: Ser du et eller andet specielt, sÄ tag et billede og send til os, med en lille beskrivelse af hvad der er pÄ billedet og hvor det er taget. Send det til mfe@skagensavis.dk eller som mms til 40166942
1 kommentarer til “Strandkunst !” under annoncerne.
















flot ser den ud MEN som fisker hÄber jeg godt nok ,at strandfogeden fjerner den,og en lignende ved solnedgangspladsen inden efterÄrsstormene sÊtter
ind ,og havet tager dem med ud igen, og vi risikerer ,at fÄ dem i redskaberne.
pĂ„ forhĂ„nd tak Mvh. Erik Lundholm S.440 ” theiluc “