
Rejetrawleren sikkert i havn
24. september 2012 - kl. 12:32 - af Michael Egelund (WebRedaktør)
Rejetrawleren S 250 ” Roxy Lady “, der lørdag nat gik på grund på Nordstrand, ligger nu sikkert i Skagen Havn.
Søndag aften kl 22.40 blev skibet bragt flot og bugseret til Skagen Havn.
Undersøgelser skal nu godtgøre om skibet er sødygtigt, inden Søfartsstyrelsen kan frigive det.

_1.jpg)














Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Rejetrawleren sikkert i havn' til en bekendt