Expert bryder lovenâŚ
18. november 2012 - kl. 8:46 - af Michael Egelund (WebRedaktør)
…. og giver kunderne endnu lĂŚngere garanti pĂĽ elektronik.
Ifølge loven skal Expert give kunderne 6 müneders garanti og derefter 18 müneders reklamationsret pü varer købt i butikken. Men nu gür Expert endnu videre og giver 24 müneders garanti.
âMange kunder er forvirrede over, at der bĂĽde er en garanti og en reklamationsret â af forskellig lĂŚngde,â forklarer Michael Olsen fra Expert i Ă lbĂŚk. âDerfor forlĂŚnger vi nu garantien, sĂĽ den gĂŚlder i to ĂĽr, hvilket er en klar forbedring af kundens rettigheder. Samtidig er det vores mĂĽde at vise, hvor meget vi tror pĂĽ kvaliteten af de ting, vi sĂŚlger.â
I samme omgang ĂŚndrer Expert ogsĂĽ pĂĽ varigheden af retur- og bytteret i butikken. Returretten forlĂŚnges fra 8 dage til 14 dage, mens bytteretten mere end fordobles fra 14 dage til 30 dage.
âVi vil gerne give kunderne bedre tid, hvis de for eksempel skal ind og bytte en gave. Kort sagt handler det hele om service, service og atter service. Det er noget, vi tror rigtig meget pĂĽ her hos Expert,â slutter Michael Olsen Expert Ă lbĂŚk.
Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Expert bryder lovenâŚ' til en bekendt