
Sådan er det jo!!
6. marts 2013 - kl. 9:13 - af Michael Egelund (WebRedaktør)
1152 veloplagte publikummer, gjorde at der lørdag aften var udsolgt til Niels Hausgaards “sådan er det jo” show.
Et veloplagt trekløver, bestående af Signe Svendsens, Henrik Baloo og selv sagt vores alle sammen’s fantastiske Niels Hausgaard leverede varen.
Hausgaard gav os god musik og sang, blandet med hans velkendte Jyske humor. Han kom vidt omkring i samfundets lag, fra rød front i 1970’erne, til hans mening om motionscyklister. Og selvsagt den siddende regering fik sig en en ordentlig røvfuld.
Lattermusklerne fik ikke ro ret lang tid af gangen.
Efter ca. 3 timers fantastisk underholdning, fik de tre kunstnere stående bifald.
Tekst og fotos: Torben Mark.
















Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Sådan er det jo!!' til en bekendt