Sådan er det jo!!

Sådan er det jo!!

6. marts 2013 - kl. 9:13 - af

1152 veloplagte publikummer, gjorde at der lørdag aften var udsolgt til Niels Hausgaards “sådan er det jo” show. 

Et veloplagt trekløver, bestående af Signe Svendsens, Henrik Baloo og selv sagt vores alle sammen’s fantastiske Niels Hausgaard leverede varen.

Hausgaard gav os  god musik og sang, blandet med hans velkendte Jyske humor. Han kom vidt omkring i samfundets lag, fra rød front i 1970’erne, til hans mening om motionscyklister. Og selvsagt den siddende regering fik sig en en ordentlig røvfuld. 

Lattermusklerne fik ikke ro ret lang tid af gangen.

Efter ca. 3 timers fantastisk underholdning, fik de tre kunstnere stående bifald.

Tekst og fotos: Torben Mark.

Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Sådan er det jo!!' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2007-2026 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger