
Skagen Havn forurenet
2. april 2013 - kl. 14:33 - af Michael Egelund (WebRedaktør)
Omkring 5ooo liter fiskeslam slap i går ud i Skagen Havn. Fiskeslammet/olien slap ud fra Fiskernes Fiskeindustri.
Redningsmandskab fra det lokale brandvæsen fik, i samarbejde med Skagen Redningsstation, opsat flydespærrer for at forhindre at slammet smuttede ud af havnen.
En slamsuger fra Skagen Beton kunne herefter suge det ildelugtende slam op af havnen.









_1.jpg)







Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Skagen Havn forurenet' til en bekendt