Ny visuel forandring

Ny visuel forandring

1. februar 2015 - kl. 8:38 - af

Forsyningen og AVØ starter en visuel forandring i form af et nyt fÌlles logo og ny hjemmeside for at markere koncernfÌllesskabet. Samtidig har AVØ skiftet navn til Frederikshavn Affald.

”Den visuelle forvandling understøtter den proces, hvor Forsyningen med produkterne vand, spildevand, elnet, elhandel, varme og affald i de senere år har arbejdet sig frem til at være én samlet multiforsyningskoncern, hvor de godt 200 medarbejdere har 100 procent fokus på at levere sikre forsyninger til de bedst mulige priser til vores kunder” udtaler Administrerende direktør Claus Reimann Petersen.

Det nye logos simple form indikerer, at enkelthed, tillid, pĂĽlidelighed og grundighed er grundlaget for bestrĂŚbelserne pĂĽ at sikre Forsyningens ca. 43.000 kunder den bedst mulige service. Samme leverandør – samme logo – samme høje service – samme sted for kunderne at henvende sig.

”Det nye logo signalerer med sin runde form, at vi pĂĽ alle vores serviceomrĂĽder er bevidste om, at vi er til for dig, og vi er med dig – 24 timer i døgnet – ĂĽret rundt”, slutter Claus Reimann Petersen.

En kommentar til “Ny visuel forandring” under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

En kommentar til “Ny visuel forandring”

  • Jens Ove Bagterp

    Ny visuel forandring i Forsyningen.

    Det nye logo i Forsyningen er netop prÌsenteret af koncerndirektør Claus Reimann Petersen. Som borger i Frederikshavn Kommune er jeg nÌsten rørt til türer over at lÌse, hvor god forandringen bliver.

    Den nye visuelle forandring kan opleves som:
    • Enkelhed
    • Tillid
    • Pålidelighed
    • Grundighed
    og det fortsĂŚtter bare!
    • Vi er til for dig
    • Vi er med dig
    • 24 timer i døgnet
    • Året rundt

    Ingen ved sin fulde fem kan undgü at blive rørt af fagre nye visuelle forandring. Af hjertet tak koncerndirektør Claus Reimann Petersen. Tak. Tak. Tak.

    Med til südanne løfter hører selvfølgelig pligten til at leve op hertil.

    Fremtiden kommer selvfølgelig aldrig til at indeholde disse konkret beskrevne situationer:
    • Enkelhed. Sager må ikke fremover præsenteres så kompliceret for bestyrelsen, at det enkelte medlem stemmer uden at kende konsekvenserne. Risikoen gælder også for udvalg og byrådet.
    • Tillid. Forsyningens bestyrelse, kommunens politikere og borgere kan selvfølgelig fremover stole pĂĽ, der aldrig bliver manipuleret i magtmisbrugets navn. Frederikshavn eller Sicilien – der kommer aldrig en sag igen, hvor en lukket sag ”4. Arealsag” et ĂĽr senere – som trold af en ĂŚske – pludselig dukker op som et bilag ”4. AfhjĂŚlpning af problemer med udledning af regnvand fra Guldmajsgrøften” for en ny bestyrelse indsat efter kommunevalget.
    • Pålidelighed. Aldrig, aldrig mere skal Forsyningens bestyrelse vildledes med ”Det har vist sig, at Forsyningen i dag har et regnvandsudløb til Guldmajsgrøften, uden at Frederikshavn Kommune har givet tilladelse til udløbet.” til trods det faktum, at samme Forsyning 3 år tidligere havde ansøgt om nedklassificering til et kloakteknisk anlæg og fået afslag herpå.
    • Grundighed. Det må betyde, at vi ikke fremover skal præsenteres for løsninger, der er så dårligt forberedt, at vi som almindelige borgere kan gennemskue de skumle hensigter, gøre indsigelse imod og få medhold af nationale myndigheder.
    • Vi er til for dig. Det i modsætning til nu, hvor både politikere og i hvert fald vi borgere har oplevet Forsyningen i den diametralt modsatte. Vi har været til for Forsyningen. Det kræver bestemt en intern holdningsændring. Den starter ved koncerndirektionen.
    • Vi er med dig. Flotte ord, som også kræver en intern holdningsændring.

    Til slut en meget positiv vinkel, som Forsyningen fremover mĂĽ leve op til
    • 24 timer i døgnet
    • Året rundt

    ***** Der er en lille pointe ved det nye logo *****

    Er der kun tale om en visuel forandring?
    Er alt andet stadig ved det gamle, eller har Forsyningen virkelig tĂŚnkt sig at leve op til logoets udstrĂĽling og forandring til det bedre?

    Det kan kun koncerndirektør Claus Reimann Petersen gøre rede for i dette forum.

    Uimodsagt mĂĽ min version stĂĽ til troende, men forhĂĽbentlig tager jeg fuldstĂŚndig fejl.

    Jens Ove Bagterp

Der er lukket for nye kommentarer...

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Ny visuel forandring' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
SELECT DISTINCT ID, post_title, post_password, comment_ID,
                comment_post_ID, comment_author, comment_date, comment_approved,
                comment_type,comment_author_url,
                SUBSTRING(comment_content,1,300) AS com_excerpt
                FROM wp_comments
                LEFT OUTER JOIN wp_posts ON (wp_comments.comment_post_ID = wp_posts.ID)
                WHERE comment_approved = '1' AND (comment_type = '' OR comment_type = 'comment') AND
                post_password = ''
                ORDER BY comment_date_gmt DESC
                LIMIT 5

Seneste kommentarer

Š 2007-2021 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen anvender ufarlige cookies til at udarbejde statistik over brugen af hjemmesiden, samt huske personlige indstillinger. En cookie er en lille stump information som f.eks. bruges til at huske dit valg for visning af mobil-, tablet- eller PC-versionen af SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen. Vi benytter ogsü tredjeparts statistik-software som anvender cookies, sü vi løbende kan forbedre indholdet og give dig en bedre brugeroplevelse. Du kan altid selv slette disse cookies fra din browser igen. Det er ikke muligt at lÌse avisen uden at der lagres cookies pü din computer, sü ved at fortsÌtte accepterer du automatisk.

ACCEPTER