
Nyt priskoncept i den lokale Matas
14. januar 2016 - kl. 10:09 - af Michael Egelund (WebRedaktĂžr)
Matas introducerer nu et nyt lavpriskoncept under navnet ALTID, der betyder, at forbrugerne ikke lÊngere behÞver at holde Þje med, hvornÄr og hvor de mest anvendte dagligvarer inden for personlig pleje er pÄ tilbud.
Inden for denne type varer kan man i alle landets 291 Matas butikker fremover altid fÄ massevis af kendte mÊrker til en lav pris. Priserne vil vÊre fuldt ud konkurrencedygtige ift. lavpriskoncepterne pÄ markedet.
UĂŠndret servicekoncept
Der er ikke tale om en enkeltstĂ„ende kampagne men om et nyt vedvarende priskoncept, som indfĂžres â uden at Matas gĂ„r pĂ„ kompromis med den faglige og personlige rĂ„dgivning, butikskĂŠden er kendt for.
Peter Andersen fra Matas i Skagen fortĂŠller: âDette nye tiltag gĂžr det langt nemmere for vores kunder, som slipper for at gĂ„ flere forskellige steder for at lede efter billige dagligvarer inden for personlig pleje. Hos os kan de nu altid fĂ„ mange kendte dagligvarer til en fast lav pris, og med skiltning har vi gjort det nemt at finde disse varer i butikken. Derudover fĂ„r kunderne fortsat glĂŠde af vores servicekoncept, og Club Matas medlemmerne opnĂ„r uĂŠndret point til attraktive prĂŠmier, nĂ„r de bruger deres Club Matas kort.â
En oversigt over de mere end 100 forskellige dagligvarer inden for personlig pleje, der p.t. indgĂ„r i Matasâ nye priskoncept ALTID, kan ses pĂ„: www.matas.dk/altid-fast-lav-pris
Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Nyt priskoncept i den lokale Matas' til en bekendt