Maria skal skabe vækst

Maria skal skabe vækst

1. maj 2020 - kl. 6:43 - af

Ny salgs- og marketingchef skal skabe vækst hos Nordjyllands Kystmuseum

Inden √•rsskiftet lancerede bestyrelsen for Nordjyllands Kystmuseum en ny ambiti√łs strategi med en klar m√•ls√¶tning om at skabe mere udvikling og v√¶kst i Kystmuseets fire afdelinger i Skagen, Frederikshavn og S√¶by. Som led i implementeringen af den nye strategi har Kystmuseet ansat Maria Groes Eldh som ny salgs- og marketingchef.

Selvom landets museer p.t. er pålagt at holde lukket, så er der på ingen måde dvaletilstand hos Nordjyllands Kystmuseum. Her er der sat fart på en række spændende udviklings- og væksttiltag som led i implementeringen af kystmuseets nye strategi, og Kystmuseet har i den forbindelse ansat Maria Groes Eldh som ny salgs- og marketingchef per 1. april.

Maria Groes Eldh kommer fra en stilling som presseansvarlig hos Turisthus Nord, og hun har stor erfaring med pressearbejde, markedsf√łring og sociale medier samt en indg√•ende viden om Skagen, Frederikshavn og S√¶by. I stillingen som salgs- og marketingchef f√•r Maria Groes Eldh ansvaret for at styrke markedsf√łringen af Nordjyllands Kystmuseum samt at skabe en klarere profilering og v√¶kst i museets afdelinger. N√•r det, midt i Coronakrisen, er muligt for Kystmuseet at ans√¶tte en salgs- og marketingschef, skyldes det grundig planl√¶gning og prioritering, og ans√¶ttelsen kan netop ogs√• anvendes til at bringe museet styrket gennem krisen.

Kursen er sat
I bestyrelsen for Nordjyllands Kystmuseum gl√¶der man sig over, at der nu bliver sat mere fart p√• markedsf√łringen og udviklingen af Kystmuseet. Tine Bro, konstitueret formand for Nordjyllands Kystmuseum, udtaler: ‚ÄĚI arbejdet med den nye strategi for Nordjyllands Kystmuseum stod det klart for b√•de bestyrelse og ledelse, at vi havde brug for at f√• professionaliseret markedsf√łrings- og salgsindsatserne for Kystmuseet. Derfor besluttede vi at oprette en ny stilling som salgs- og marketingchef. Med ans√¶ttelsen af Maria gl√¶der jeg mig over, at vi nu har sat retning for den videre udvikling af Nordjyllands Kystmuseum. ‚ÄĚ

Det er et synspunkt, der bakkes op af Henrik Gj√łde Nielsen, direkt√łr for Nordjyllands Kystmuseum: ‚ÄĚDet er meget positivt, at vi nu har f√•et tilf√łrt ny ekspertise til Kystmuseet, som kan styrke vores synlighed og skabe mere dynamik. Vi har flere sp√¶ndende initiativer i st√łbeskeen, som man kan gl√¶de sig til at opleve allerede i √•r.‚ÄĚ
Maria Groes Eldh uddyber: ‚ÄĚKystmuseets fire afdelinger i Skagen, Frederikshavn og S√¶by rummer en verden af unikke oplevelser og autentiske fort√¶llinger. Det vil jeg fremover skabe meget mere synlighed omkring samtidig med at vi udvikler nye oplevelseselementer for b√łrn og voksne. Vi har allerede taget fat p√• en r√¶kke nye udviklingsprojekter og markedsf√łringsinitiativer, s√• vi er mere end klar til at byde vores g√¶ster velkommen, n√•r Kystmuseet f√•r lov at √•bne igen.

Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Maria skal skabe vækst' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2007-2024 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

Cookie-indstillinger