Maria skal skabe vækst

Maria skal skabe vækst

1. maj 2020 - kl. 6:43 - af

Ny salgs- og marketingchef skal skabe vækst hos Nordjyllands Kystmuseum

Inden √•rsskiftet lancerede bestyrelsen for Nordjyllands Kystmuseum en ny ambiti√łs strategi med en klar m√•ls√¶tning om at skabe mere udvikling og v√¶kst i Kystmuseets fire afdelinger i Skagen, Frederikshavn og S√¶by. Som led i implementeringen af den nye strategi har Kystmuseet ansat Maria Groes Eldh som ny salgs- og marketingchef.

Selvom landets museer p.t. er pålagt at holde lukket, så er der på ingen måde dvaletilstand hos Nordjyllands Kystmuseum. Her er der sat fart på en række spændende udviklings- og væksttiltag som led i implementeringen af kystmuseets nye strategi, og Kystmuseet har i den forbindelse ansat Maria Groes Eldh som ny salgs- og marketingchef per 1. april.

Maria Groes Eldh kommer fra en stilling som presseansvarlig hos Turisthus Nord, og hun har stor erfaring med pressearbejde, markedsf√łring og sociale medier samt en indg√•ende viden om Skagen, Frederikshavn og S√¶by. I stillingen som salgs- og marketingchef f√•r Maria Groes Eldh ansvaret for at styrke markedsf√łringen af Nordjyllands Kystmuseum samt at skabe en klarere profilering og v√¶kst i museets afdelinger. N√•r det, midt i Coronakrisen, er muligt for Kystmuseet at ans√¶tte en salgs- og marketingschef, skyldes det grundig planl√¶gning og prioritering, og ans√¶ttelsen kan netop ogs√• anvendes til at bringe museet styrket gennem krisen.

Kursen er sat
I bestyrelsen for Nordjyllands Kystmuseum gl√¶der man sig over, at der nu bliver sat mere fart p√• markedsf√łringen og udviklingen af Kystmuseet. Tine Bro, konstitueret formand for Nordjyllands Kystmuseum, udtaler: ‚ÄĚI arbejdet med den nye strategi for Nordjyllands Kystmuseum stod det klart for b√•de bestyrelse og ledelse, at vi havde brug for at f√• professionaliseret markedsf√łrings- og salgsindsatserne for Kystmuseet. Derfor besluttede vi at oprette en ny stilling som salgs- og marketingchef. Med ans√¶ttelsen af Maria gl√¶der jeg mig over, at vi nu har sat retning for den videre udvikling af Nordjyllands Kystmuseum. ‚ÄĚ

Det er et synspunkt, der bakkes op af Henrik Gj√łde Nielsen, direkt√łr for Nordjyllands Kystmuseum: ‚ÄĚDet er meget positivt, at vi nu har f√•et tilf√łrt ny ekspertise til Kystmuseet, som kan styrke vores synlighed og skabe mere dynamik. Vi har flere sp√¶ndende initiativer i st√łbeskeen, som man kan gl√¶de sig til at opleve allerede i √•r.‚ÄĚ
Maria Groes Eldh uddyber: ‚ÄĚKystmuseets fire afdelinger i Skagen, Frederikshavn og S√¶by rummer en verden af unikke oplevelser og autentiske fort√¶llinger. Det vil jeg fremover skabe meget mere synlighed omkring samtidig med at vi udvikler nye oplevelseselementer for b√łrn og voksne. Vi har allerede taget fat p√• en r√¶kke nye udviklingsprojekter og markedsf√łringsinitiativer, s√• vi er mere end klar til at byde vores g√¶ster velkommen, n√•r Kystmuseet f√•r lov at √•bne igen.

Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Maria skal skabe vækst' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2007-2023 SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen anvender ufarlige cookies til at udarbejde statistik over brugen af hjemmesiden, samt huske personlige indstillinger. En cookie er en lille stump information som f.eks. bruges til at huske dit valg for visning af mobil-, tablet- eller PC-versionen af SkagensAvis.dk - lokale nyheder fra Skagen. Vi benytter ogs√• tredjeparts statistik-software som anvender cookies, s√• vi l√łbende kan forbedre indholdet og give dig en bedre brugeroplevelse. Du kan altid selv slette disse cookies fra din browser igen. Det er ikke muligt at l√¶se avisen uden at der lagres cookies p√• din computer, s√• ved at forts√¶tte accepterer du automatisk.

ACCEPTER