31 årig kvinde død efter fald på trappe ved Hyttefadet
17. juli 2009 - kl. 11:13 - af Hans Chr. Andersen
Det er TV2nord som netop skriver, at en kvinde sent torsdag aften faldt ned af trappen ved Diskotek Hyttefadet, hvorefter hun blev transporteret til sygehuset i Aalborg. Her til morgen døde hun desværre af sine kvæstelser.
– Det her må gå ind under kategorien dybt tragisk, siger politikommissær ved Frederikshavn Politi, Kristian Thomsen.
Nordjyllands Politi og beredskabet er lige nu i gang med at undersøge forholdene på ulykkesstedet.
– Vi har nogle gode vidner derude, og det skal selvfølgelig undersøges, men det er bare tragisk både selve hændelsen, men også de konsekvenser, det så får, siger Kristian Thomsen.

_1.jpg)















Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af '31 årig kvinde død efter fald på trappe ved Hyttefadet' til en bekendt